Vážení strávníci, milí rodiče,
Vzhledem k zavedení rotační prezenční výuky pro žáky 1.stupně,dojde od data 12.4.2021,vždy k automatickému přihlášení žáků PREZENČNÍ výuky.
Pokud o oběd nemáte zájem,žádáme Vás,abyste si ho včas odhlásili.Pro tyto žáky bude umožněn výdej v jídelně od 11.30 hod do 13.00 hod.
V jídelně dodržujte aktuální protiepidemická opatření.
Žáci 1.a 2. stupně,u kterých probíhá DISTANČNÍ výuka,budou mít oběd přihlášený,popř.odhlášený beze změny.
Výdej oběda je možno odebrat u výdejního okénka u hlavního vchodu budovy školy, v čase od 13.00 hod. do 14.00 hod.
Pro strávníky umožňujeme výdej stravy do vlastních jídlonosičů.
Doporučení pro výdej stravy do vlastních jídlonosičů a zachování bezpečnosti pokrmu:
- Nádoby vhodné pro potraviny
- Nádoby vždy čistě vymyté pro zabránění kontaminace (doporučujeme teplotu pro umytí 70 stupňů)
- Nádoby dobře těsnící
- Nádoby určené pro přechovávání teplých pokrmů
- Pokud nemůžete dodržet výše uvedené doporučení může vám být pokrm vydán v jednorázových menu boxech jako doposud.
Upozornění: strava v menu boxu/vlastním jídlonosiči, je určena k okamžité spotřebě, neskladujte. Případnou reklamaci stravy je nutné uplatnit ihned, později na ni nelze brát zřetel.
Při výdeji obědů dodržujte veškerá protiepidemická opatření.
Děkujeme za spolupráci a těšíme se na Vás.
V případě dotazu kontaktujte vedoucí školní jídelny: Alena Nekolová
telefon: 774450033